Педагогічна рада-тренінг "Надання першої психологічної допомоги/самодопомоги. Використання психологічних хвилинок в освітньому процесі"


         У сучасному світі, з його зростаючими конфліктами та кризами, педагоги можуть зіткнутися з необхідністю надання психологічної допомоги та самодопомоги своїм учням та колегам під час війни або інших конфліктів. Для цього важливо мати знання та навички надання першої психологічної допомоги та використання психологічних хвилинок в освітньому процесі.

Проведена педагогічна рада - тренінг на тему "Надання першої психологічної допомоги/самодопомоги під час війни. Використання психологічних хвилинок в освітньому процесі" стала важливим інструментом для підготовки педагогів закладу до викликів, пов'язаних зі зростаючими вимогами до психологічної підтримки учнів та колег у військових чи кризових ситуаціях.

У рамках педагогічної ради були  розглянуті такі питання, як:

- Поняття та принципи першої психологічної допомоги та самодопомоги в освітньому процесі.

- Техніки та методи надання психологічної підтримки учням та колегам під час війни чи кризових ситуацій.

- Роль педагога у підтримці психологічного благополуччя учнів та колег.

- Використання психологічних хвилинок у педагогічній практиці для зняття напруження, стресу та покращення настрою всіх учасників освітнього процесу.

Практичний психолог Баланюк Ганна ознайомила педагогів з основними принципами надання першої психологічної допомоги/самодопомоги в кризових ситуаціях. А також наголосила на тому, що важливо мати на увазі, що перша психологічна допомога не замінює професійну консультацію фахівця, а лише надає тимчасову допомогу у складні моменти.

Соціальним педагогом закладу Полігас Альоною був проведений воркшоп "Психологічні хвилинки для педагогів". Один з головних принципів воркшопу полягає в тому, що педагоги повинні бути уважними до свого психологічного стану та уміти швидко та ефективно реагувати на стресові ситуації. Для досягнення цієї мети у воркшопі був запропонований широкий спектр психологічних технік, які допоможуть учителям підтримувати своє психічне здоров'я, зміцнювати позитивний настрій  та продуктивність в роботі. Крім того, педагоги ознайомилися з  різноманітними  психологічними хвилинками та вправами, які можна застосовувати в різних ситуаціях для зняття напруження, стресу, покращення настрою та зменшення ризику емоційного вигорання.

 

Педагоги  закладу поділилися досвідом використання психологічних хвилинок у педагогічній практиці,  висловили свої думки з приводу ефективності їх застосування  в освітньому процесі, а також обговорили питання щодо організації психологічної підтримки учнів та колег у кризових ситуаціях.

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Прояви дезадаптації та причини її виникнення

Тиха трагедія з нашими дітьми, про яку ніхто не говорить

ЩО ТАКЕ ПРОБЛЕМНА ПОВЕДІНКА?