Педагогічна рада-тренінг "Надання першої психологічної допомоги/самодопомоги. Використання психологічних хвилинок в освітньому процесі"
Проведена педагогічна рада - тренінг на тему "Надання першої психологічної допомоги/самодопомоги під час війни. Використання психологічних хвилинок в освітньому процесі" стала важливим інструментом для підготовки педагогів закладу до викликів, пов'язаних зі зростаючими вимогами до психологічної підтримки учнів та колег у військових чи кризових ситуаціях.
У рамках педагогічної ради були розглянуті такі питання, як:
- Поняття та принципи першої психологічної допомоги та самодопомоги в освітньому процесі.
- Техніки та методи надання психологічної підтримки учням та колегам під час війни чи кризових ситуацій.
- Роль педагога у підтримці психологічного благополуччя учнів та колег.
- Використання психологічних хвилинок у педагогічній практиці для зняття напруження, стресу та покращення настрою всіх учасників освітнього процесу.
Практичний психолог Баланюк Ганна ознайомила педагогів з основними принципами надання першої психологічної допомоги/самодопомоги в кризових ситуаціях. А також наголосила на тому, що важливо мати на увазі, що перша психологічна допомога не замінює професійну консультацію фахівця, а лише надає тимчасову допомогу у складні моменти.
Соціальним педагогом закладу Полігас Альоною був проведений воркшоп "Психологічні хвилинки для педагогів". Один з головних принципів воркшопу полягає в тому, що педагоги повинні бути уважними до свого психологічного стану та уміти швидко та ефективно реагувати на стресові ситуації. Для досягнення цієї мети у воркшопі був запропонований широкий спектр психологічних технік, які допоможуть учителям підтримувати своє психічне здоров'я, зміцнювати позитивний настрій та продуктивність в роботі. Крім того, педагоги ознайомилися з різноманітними психологічними хвилинками та вправами, які можна застосовувати в різних ситуаціях для зняття напруження, стресу, покращення настрою та зменшення ризику емоційного вигорання.
Педагоги закладу поділилися досвідом використання психологічних хвилинок у педагогічній практиці, висловили свої думки з приводу ефективності їх застосування в освітньому процесі, а також обговорили питання щодо організації психологічної підтримки учнів та колег у кризових ситуаціях.
Коментарі
Дописати коментар