ПОРАДИ ВЧИТЕЛЯМ ЩОДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
ü Ознайомтесь зі спеціальною
літературою, щоб мати уявлення про можливості та труднощі, що виникають під час
навчання й виховання учня з ООП.
ü Заздалегідь підготуйте учнів
до того, що з ними разом навчатиметься учень з ООП. Не залякуйте учнів.
Поясніть, що від їхнього ставлення зараз залежить подальша доля цієї дитини.
ü Будьте спостережливі. Умійте
вчасно помітити агресивність окремих учнів і
в індивідуальній бесіді переконати їх, що подібна поведінка неправильна.
ü Будьте прикладом спілкування
з учнем з ООП для вихованців. Не робіть послаблень, оцінюючи відповіді дитини з
ООП, - нікому це не сподобається; краще дайте завдання, яке буде враховувати
можливості такої дитини. Наприклад, для дитини, що заікається, краще буде, якщо
вона відповідатиме біля дошки письмово, а не усно. Учневі із затримкою
психічного розвитку можна підготувати посильне завдання.
ü Підтримуйте контакт із
батьками учня з ООП. Ця співпраця необхідна всім: вчителеві, якому батьки
можуть підказати, як краще використовувати особливості здоров`я дитини, і
батькам, які в особі зацікавленого педагога отримують однодумця, і власне
дитині, яка відчуватиме підтримку і вдома, і в школі.
ü Обов`язково проконсультуйтеся
з психологом, дефектологом та іншими фахівцями, щойно виникнуть будь які
проблеми в навчально-виховному процесі.
ü Намагайтеся, щоб у дитини з
ООП були посильні доручення (або разове доручення): це необхідно для
усвідомлення учнем особистої соціальної значущості.
ü Будьте об`єктивними до таких
учнів: за необхідності - заохочуйте, якщо завинив - робіть зауваження, щоб
уникнути нездорового соціально-психологічного клімату в класі.

Коментарі
Дописати коментар