Ментальне здоров'я - основа гармонійного життя

Ментальне здоров’я – це основа гармонійного життя, і турбота про нього є надзвичайно важливою як для дітей, так і для дорослих. В умовах сучасного світу, де ми стикаємось із безперервними змінами, високими очікуваннями і стресом, важливо приділяти увагу своєму психічному стану на всіх етапах життя.

Чому ментальне здоров’я важливе для дітей?

Дитинство – це час формування особистості. У дітей емоції ще не завжди стабільні, і вони можуть не вміти висловлювати свої почуття. Стрес через шкільні вимоги, соціальні взаємодії або сімейні проблеми може негативно вплинути на психічний стан дитини. Якщо ігнорувати ці прояви, це може призвести до тривожних розладів або депресії у підлітковому віці.

Для дітей важливо створювати безпечне середовище, де вони можуть висловлювати свої емоції, а також вчити їх навичкам емоційної регуляції. Підтримка з боку батьків, учителів та психологів допомагає дитині розвивати здорове сприйняття себе і своїх почуттів.

Протягом 7-10 жовтня в нашому закладі  в рамках Всеукраїнської програми «Ти Як?», були проведені заходи, присвячені дню Ментального здоров’я.

Зокрема, учні початкових класів взяли участь в руханці «Ментальна ритміка», вправи якої, допомогли розслабитись, знизити рівень стресу, підвищити концентрацію та покращити настрій.

Учні 1-2 класів разом із героєм терапевтичних казок, Їжачком, навчалися долати страхи, знаходити внутрішні сили для одужання та турботи про себе і близьких. А учні 3-4 класів ділилися фотографіями, що відображали їхні місця сили та джерела натхнення.

«Уроки доброти», «Дружні кола», та гра «Розвиток емоційного  інтелекту»  були проведені для учнів 5-6 класів.

На годинах спілкування за антибулінгової програмою «Дружній простір», здобувачі освіти 7,8,9 класів мали змогу дослідити  свій рівень самооцінки, усвідомити свої сильні сторони, розвинути шанобливе ставлення до себе, покращили рівень розуміння себе та інших.

           Ознаки стійкості під час стресу та власні ресурсні канали для покращення свого ментального здоров’я учні 9-10-х класів висвітлили у мотиваційних відео:

Ти як?

Ментальне здоров'я це...

Бути в ресурсі

Спільне бачення: діти й дорослі разом

Насправді, дорослі і діти мають чому навчитися один в одного. Дорослі можуть допомогти дітям зрозуміти, як ефективно справлятися зі стресом, а діти можуть нагадати дорослим про важливість простих радощів та моментів гри і відпочинку. Турбота про ментальне здоров’я не є чимось тимчасовим – це постійний процес, який варто культивувати протягом усього життя.

Пам’ятайте, що здоровий розум – це здорове життя. Підтримка один одного у сім’ї та суспільстві допоможе всім почуватися краще і сильніше на шляху до гармонійного життя.


 

#ТиЯК? #Ментальне_здоров'я #День_ментального_здоров'я
 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Прояви дезадаптації та причини її виникнення

ЩО ТАКЕ ПРОБЛЕМНА ПОВЕДІНКА?

Тиха трагедія з нашими дітьми, про яку ніхто не говорить