Соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі


Важливою умовою, необхідною для навчання дитини з інвалідністю, є готовність найближчого оточення до взаємодії з особливими дітьми, що передбачає створення безбар’єрного середовища закладу освіти. Це сприятиме тому, що кожен учасник інклюзивного процесу зможе реалізовувати свої освітні, дозвіллєві та інші права, не зазнаючи дискримінації з боку оточення, а також розвинути власну інклюзивну культуру.

Соціально-педагогічний супровід дитини з інвалідністю передбачає організацію позанавчальної діяльності, дозвілля, індивідуальної роботи зі стимулювання їхнього розвитку, залучення батьків до соціально-педагогічної підтримки своїх дітей з інвалідністю, створення безбар’єрного середовища для всіх учасників інклюзивного навчання (дітей з інвалідністю, нормотипових дітей, вчителів, батьків різних дітей).

Пропонуємо переглянути анімоване відео, в якому йдеться про зміст діяльності соціального педагога в команді психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти.

 


 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пол Виллард «СПРАВОЧНАЯ ПОЖАЛУЙСТА!»

Прояви дезадаптації та причини її виникнення

Тиха трагедія з нашими дітьми, про яку ніхто не говорить