Слова психологічної підтримки, які має почути кожен, хоч раз у своему житті

 




  • Я не знаю, про що ти зараз думаєш, що ти відчуваєш і що відбувається у твоєму тілі.
  • Проте я точно знаю, що тобі сказати.
  • Пробач, якщо я хоч раз зробила тобі боляче.
  • Сьогодні я хочу, щоб ти почув правду, і це дуже важливо.
  • Я рада, що ти живеш.
  • Ти належиш до цього світу.
  • Твої потреби важливі для мене.
  • Я рада, що ти – це ти.
  • Ти можеш зростати в своєму темпі.
  • Ти можеш відчувати всі свої почуття.
  • Я люблю тебе і охоче дбаю про тебе.
  • Ти можеш досліджувати і експериментувати.
  • А я буду підтримувати і захищати тебе.
  • Ти можеш скористатися усіма своїми почуттями, щоб досліджувати світ.
  • Ти можеш знати, що ти знаєш.
  • Ти можеш цікавитися усім.
  • Мені подобається , як ти проявляєш ініціативу, зростаєш і вчишся.
  • Я люблю тебе і у спокої і коли ти активний.
  • Я рада, що ти починаєш думати самостійно.
  • Ти можеш говорити «ні» і встановлювати межі.
  • Ти можеш сердитися а я допоможу тобі не зашкодити цим собі чи іншим.
  • Ти можеш вчитися думати за себе.
  • Ти можеш думати і відчувати одночасно.
  • Ти можеш знати , що тобі потрібно і просити про допомогу.
  • Ти можеш відділятися від мене. Я буду продовжувати любити тебе.
  • Пробач мені, якщо я був занадто суворий або не уважний до тебе.
  • Але сьогодні я хочу говорити не про себе.
  • Я хочу говорити про тебе.
  • І мені важливо сказати хто ти і хто інші люди.
  • Ти можеш бути сильним і водночас просити про допомогу.
  • Ти можеш спробувати різні способи та ролі, як бути сильним чи слабким.
  • Всі твої почуття прийнятні для мене.
  • Ти можеш зрозуміти де фантазія і де реальність.
  • Я люблю тебе таким, яким ти є.
  • Пробач, якщо я порушував хоч колись твої особисті кордони.
  • Я був не правий.
  • Пробач, якщо я хоч колись сказала тобі щось принизливе. Я помилялася.
  • Ти можеш сказати «так» чи «ні» і вчитися на своїх помилках.
  • Ти можеш довіряти своїй інтуїції, щоб вирішити що робити.
  • Ти можеш знайти те рішення, яке підходить тобі.
  • Ти можеш навчитися правилам, які допоможуть тобі жити з іншими.
  • Ти можеш навчитися коли і як не погоджуватися.
  • Ти можеш думати про себе і розраховувати на допомогу, замість того , щоб бути нещасним.
  • Я люблю тебе навіть, коли ми різні.
  • І мені подобається зростати разом з тобою.
  • Ти можеш знати хто ти і вчитись бути незалежним.
  • Ти можеш розвивати власні інтереси, уявлення і взаємини.
  • Ти можеш використовувати старі навички по-новому.
  • Я буду радий бачити тебе дорослим.
  • Моя любов завжди з тобою.
  • І ти можеш розраховувати на мою підтримку.
  •  

Джерело:
https://www.youtube.com/watch?v=_dYXxuUJeA4&fbclid=IwAR0KDl0pwxbzFrOETZcGqKejIeDFelO7qrYmtZTZinPSXVS356lcoImDpEE&app=desktop


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Прояви дезадаптації та причини її виникнення

Тиха трагедія з нашими дітьми, про яку ніхто не говорить

ЩО ТАКЕ ПРОБЛЕМНА ПОВЕДІНКА?