"П'ятихвилинка медіаграмотності". (9-10 серії)


 Відомий жарт «найкращий експерт Галя з Фейсбуку» став реальністю. У суспільстві назріла важлива проблема, коли експертами стають абсолютно некомпетентні люди. Такі псевдоексперти зазвичай з’являються у соціальних мережах, користувачі «голосують» за їхню компетентність лайками, а потім ці люди перекочовують на екрани телевізорів та у радіоефіри.


А ви знаєте, що таке «джинса»? Софія, наприклад, на неї купилася. У цій серії ми даємо визначення поняттю «Джинса». Окреслимо види прихованої реклами і наведемо приклади політичної та комерційної джинси.

Серія 10. Прихована реклама

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Прояви дезадаптації та причини її виникнення

Тиха трагедія з нашими дітьми, про яку ніхто не говорить

ЩО ТАКЕ ПРОБЛЕМНА ПОВЕДІНКА?